مهم ترین نکات برای خرید یخچال هتلی
مهم ترین نکات برای خرید یخچال هتلی

چه کسی از یخچال‌های کوچک هتلی که در اتاق‌های هتل قرار می‌گیرد و نوشیدنی‌ها و شکلات‌های مورد علاقه ما درون آن حضور دارد را دوست ندارد؟ یخچال هتلی از جمله‌های یخچال‌های مینی بسیار دوست داشتنی است که تنها برای نگهداری نوشیدنی‌ها و تنقلات ضروری روزانه طراحی شده است.

اگر تصمیم دارید این مدل یخچال را برای اتاق خواب یا هر فضای دیگری تهیه کنید، اما نمی‌دانید چه نکاتی برای خرید آن مهم است، در ادامه همراه ما باشید. دانستن نکات خرید یخچال هتلی کمک می‌کند انتخاب راحت تری داشته باشید و از دسترس بودن چیزهای ضروری داخل یخچال لذت ببرید.

یخچال هتلی چه کاربردی دارد؟

یخچال هتلی چه کاربردی دارد؟

خیلی‌ها با دانستن این نکات خرید یخچال هتلی تصمیم دارند این یخچال کوچک را برای جاهای مختلفی انتخاب کنند. در واقع یخچال‌های کوچک تنها برای اتاق‌های هتل نیستند، می‌توان آن‌ها را در هر جایی داخل و خارج از خانه نگهداری کنید. جایی که ممکن است نیاز به دسترسی سریع به آب، نوشیدنی، تنقلات غذای سرد یا دارو داشته باشید.

در خوابگاه‌ها، استودیوها، دفتر اداری و خانگی، سوله‌های کار و گاراژ، کلبه‌های تابستانی و خانه‌های تعطیلات اتاق، زیر شیروانی و زیرزمین و حتی اتاق خواب از جمله رایج‌ترین قسمت‌هایی است که می‌توانید این یخچال دوست‌داشتنی و نقلی را قرار دهید و دیگر نگران تأمین نیازهای غذایی روزانه خود نباشید. همچنین اگر در سفرهای کمپین و پیاده روی به برق دسترسی کافی دارید یخچال مینی بهترین انتخاب برای نگهداری مواد غذایی است.

قیمت یخچال هتلی

قیمت یخچال هتلی

تصور کنید حین رانندگی طولانی مدت، کار کردن در طول روز بیرون از خانه، ناگهان احساس می کنید به نوشیدنی یا تنقلات خوشمزه نیاز دارید. در این لحظه، تنها یک یخچال کوچک نجات دهنده است. این مدل یخچال ها جمع و جور و سبک هستند و نوشیدنی ها و غذاهای مورد علاقه تان را در دمای مناسب نگه می دارند و دیگر لازم نیست نگران تمام شدن انرژی و مکمل ها باشید.

 قیمت این یخچال یکی دیگر از نکات خرید است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید یخچال‌های مینی فعالیت دارند که هر کدام با توجه به کیفیت و استحکام محصول قیمت‌های مختلفی در نظر گرفته‌اند. به‌طور کلی، قیمت یخچال رومیزی یا هتلی براساس مدل، جنس بدنه، ابعاد و حتی کمپرسور و… مشخص می‌شود و هر چقدر مدل یخچال جدیدتر و قابلیت‌ها بهتر، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

داشتن قفل الکترونیکی

قفل‌های الکترونیکی از ویژگی‌های منحصر به فرد یخچال‌های هتلی یا مینی است که امنیت یخچال را بسیار بالا می‌برد و باعث می‌شود هر فردی توانایی بازگشایی و استفاده از خوراکی‌ها و مواد غذایی داخل یخچال را نداشته باشد. معمولاً قفل‌های الکترونیکی با رمز، اثر انگشت و قفل کارتی هتل کار می‌کند و در صورت قفل گذاری تنها با این موارد باز می‌شود.

ظرفیت یخچال هتلی

ظرفیت یخچال هتلی

ظرفیت یخچال‌ها براساس متر مکعب مشخص می‌شود. بنابراین یکی از نکات خرید یخچال هتلی، در نظر گرفتن ابعاد آن است. شما باید با توجه به میزان مصرف روزانه وسایل و خوراکی‌ها، ظرفیت یخچال هتلی را انتخاب کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که یخچال‌های هتلی دارای ظرفیت‌های کمتری نسبت به یخچال‌های معمولی است و استفاده از آن‌ها بیشتر از ظرفیت‌شان، ناممکن است.

همچنین فضایی که قرار است یخچال داخل قرار گیرد، روی انتخاب سایز بسیار موثر است. برای مثال، اگر یخچال هتلی را برای اتاق خوابگاه، اتاق خواب، ماشین و … خریداری می کنید، احتمالا فضای زیادی برای صرفه جویی ندارید. پس قبل از خرید اندازه گیری دقیق از فضای قرارگیری یخچال داشته داشته باشید. بخچال کوچک شما باید کاملا در فضایی که دارید قرار گیرد. حتی یک اینچ بزرگتر، شما را به دردسر می اندازد.

وجود فریزر

برخی یخچال‌های هتلی تنها دارای محفظه کوچکی برای خنک نگه‌داشتن برخی مواد غذایی است و عملاً فضایی به‌عنوان فریزر ندارند. برخی دیگر دارای محفظه بسیار کوچکی به‌عنوان فریزر هستند، اما این فضای تعبیه شده هیچ گاه قابلیت‌های فریزرهای یخچال‌های معمولی ندارد. تنها موجب کاهش دمای مواد غذایی می‌شود.

در واقع از فریزرهای این دسته از یخچال‌ها نباید انتظاری همانند فریزرهای یخچال‌های معمولی داشته باشید.

اندازه یخچال هتلی

یخچال‌های هتلی به‌اندازه‌ای کوچک و اشغال فضای کم معروف هستند. با این حال، ممکن است کمی سایز و اندازه هایشان متفاوت باشد. پس قبل از خرید یخچال، حتماً به منزل و مکانی که قرار است یخچال در آن قرار گیرد توجه داشته باشید. همچنین حجم مواد غذایی و خوراکی‌هایی که تصمیم دارید درون یخچال قرار دهید در نظر بگیرید.

کیفیت یخچال هتلی

کیفیت یخچال هتلی

یخچال‌های مینی در تنوع بسیار بالایی ارائه و هر یک براساس مدل و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. همچنین از نظر کیفیت و استحکام با یکدیگر متفاوت هستند. پس اگر تصمیم دارید در انتخاب خود دچار اشتباه نشوید و بهترین گزینه را انتخاب کنید، حتماً فروشگاهی معتبر و مطمئنی را برگزینید، فروشگاهی که به شما کمک کند یخچال هتلی را براساس نیازهایتان خریداری کنید و بهترین برند و کیفیت را به شما پیشنهاد دهد. همچنین تضمین‌کننده کیفیت یخچال باشد. در این شرایط راحت‌تر تصمیم می‌گیرید و با خیال راحت خرید خود را انجام می‌دهید.

یکی از راهکارهای کمک کننده برای خرید یخچال هتلی باکیفیت، در نظر گرفتن نظرات مشتریان است. اگر برند و مدل خاصی توانسته باشد از تمام لحاظ توجه مشتریان را جلب کند و رضایت صددرصدی آن ها کسب کرده باشد، بدون شک انتخاب مناسبی برای خرید شناخته می شود.

محصولی به نام یخچال هتلی هوشمند

محصولی به نام یخچال هتلی هوشمند

بسیاری از مدل‌های مینی و هتلی به‌صورت هوشمند طراحی شده‌اند. دلیل سنسورهای قرار گرفته شده روی یخچال‌ها، پیشگیری از سوء استفاده مسافران است. زیرا سیستم‌های هوشمند یخچال‌های هتلی به هر گونه تغییری حساس هستند و با افزایش یا کاهش مواد غذایی آلارم می‌زنند. زیرا مشتریان برای استفاده از مواد غذایی باید پول پرداخت کنند و امکان برداشت هر گونه مواد غذایی از داخل یخچال بدون هماهنگی و پرداخت پول وجود ندارد.

بهترین برندهای یخچال هتلی

بهترین برندهای یخچال هتلی

مطمئناً انتخاب از میان برندهای مختلف برای خرید یخچال مینی برایتان سخت است، اما اگر با برندهای معتبر و ویژگی‌های منحصر به فردشان آشنا شوید، دیگر نیازی نیست با دلهره خرید کنید. در واقع برندی معروف و مورد تایید است که بهترین گارانتی را برای محصولات خود ارائه می دهد و خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین زیر مجموعه های آن است که به خوبی برای آن برنامه ریزی می کند.

 میان برندهای مختلف برند هایسنس یکی بهترین و باسابقه‌ترین برندهای لوازم خانگی است که با کیفیت‌ترین و پیشرفته‌ترین یخچال‌های هتلی را تولید می‌کند. یخچال‌های هتلی هایسنس توسط تولید کننده معروف چین ساخته می‌شود که در عین با کیفیت بودن، قیمت بسیار مناسبی دارد. همچنین یخچال هایسنس با قابلیت‌ها و امکانات بسیار پیشرفته طراحی می‌شوند که در مقایسه با یخچال‌های گران قیمت موجود در بازار گزینه مناسب تری هستند.

از دیگر مزایای یخچال‌های مینی لایسنس می‌توان به رنگ و سبک طراحی فوق العاده جذاب آن اشاره کرد که با توجه به سلیقه تان می‌توانید مدل دلخواه را به‌راحتی انتخاب کنید.

نتیجه‌گیری

هر خانه‌ای به یخچال بزرگ در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی و خوراکی‌ها نیاز دارد. اما گاهی اوقات، داشتن یخچال هتلی برای فضاهای کوچک‌تر دسترسی به برخی خوراکی‌ها را راحت‌تر می‌کند. یخچال‌های مینی گزینه بسیار مناسبی برای رفع نیاز ما به خوراکی‌های روزانه است که تمام ویژگی‌های یخچال‌های بزرگ را دارد.

با دانستن نکات خرید یخچال هتلی نیز به‌راحتی می‌توانید انتخاب ایده آل را انجام دهید و یخچال دوستی داشتنی و نقلی خود را در محل کار یا اتاق خواب و هر فضای دیگری قرار دهید. مطمئناً با دسترسی راحت به انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های ضروری حین کار یا مسافرت شگفت زده می‌شوید و حس راحتی داخل خانه را نیز تجربه می‌کنید.