کولر گازی پرتابل چیست؟
کولر گازی پرتابل چیست؟ معرفی بهترین کولرهای گازی قابل حمل

حتما راجع به کولر گازی پرتابل یا همان کولر گازی قابل حمل چیز هایی شنیده اید. ما این جا هستیم تا اطلاعاتی را در رابطه با کولر گازی پرتابل به شما بدهیم و بهترین کولر گازی قابل حمل را به شما معرفی کنیم. البته در ابتدا باید به طور کل بدانیم که این نوع کولر گازی چیست و چه کار می‌کند.پس در ادامه با ما همراه باشید.

کولرگازی پرتابل (قابل حمل) چیست؟

کولرگازی پرتابل (قابل حمل)

کولر گازی پرتابل یکی از انواع کولر گازی است و مانند کولر گازی های دیگر برای خنک کردن محیط بسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. خود کلمه پرتابل به معنای قابل حمل بودن است چون این کولر گازی ها به سقف یا دیوار نمی‌چسبندو قابل حمل هستند، به آن‌ها کولر گازی های پرتابل یا قابل حمل می‌گویند.


احتمالا این مشکل برایتان پیش آمده باشد: دلایل صدای زیاد کولر گازی چیست؟


بهترین کولرگازی های پرتابل کدام‌اند؟

بهترین کولرگازی های پرتابل

یک تهویه مطبوع قابل حمل، خنک کردن هر اتاق داخل خانه را آسان می کند. تا زمانی که بتوانید بین این دستگاه و هوای بیرون ارتباط برقرار کنید، آن را ساخته اید. به سادگی تهویه مطبوع قابل حمل را در جایی که بیشتر به آن نیاز دارید بچرخانید. سپس شیلنگ و کیت براکت پنجره را که همراه آن است وصل کنید تا هوای داخل و خارج را با هم ترکیب کند.

دستگاه را به برق وصل کنید، آن را روشن کنید و شروع به لذت بردن از یک منطقه نشیمن خنک و خشک کنید. حتی بهتر از آن، شما نیازی به شخص دوم ندارید تا به شما در نصب یک کولر گازی قابل حمل کمک کند، مانند کاری که اغلب با واحدهای پنجره انجام می‌دهید. در ادامه 7 تا از بهترین کولر گازی های پرتابل را به شما معرفی کرده ایم.

1- ال جی

تهویه مطبوع قابل حمل کولر گازی ال‌جی، یک AC، رطوبت‌گیر و فن مستقل است. دارای چندین سرعت فن، یک تایمر روشن/خاموش با تنظیم آسان و یک ویژگی راه اندازی مجدد خودکار است که در صورت قطع برق، به طور خودکار دستگاه را دوباره روشن می‌کند.

داشبورد بزرگ دیجیتالی کاربرپسند دارای چراغ های نشانگر برای کنترل سرعت فن، تایمر و دما است. همچنین دارای یک دریچه هوای ابداع کننده خودکار برای کمک به گردش هوای خنک، به علاوه یک چراغ فیلتر تمیز است که زمانی که زمان تمیز کردن چندین فیلتر هوا می‌رسد، روشن می‌شود.

2- کولر گازی جنرال

به لطف کمپرسور روتاری T3، طبقه قابل حمل، تهویه هوا، واحد تهویه مطبوع حتی پس از استفاده طولانی مدت و مداوم، بی سر و صدا و بسیار کارآمد کار می‌کند. مبرد نوع R410A یک مبرد جدید، کلر، آزاد و دوستدار محیط زیست است.

در حالت Eco، سرعت کمپرسور بهینه شده است که منجر به انرژی و کارایی بیشتر می‌شود. با کمک عملکرد 3، در 1 که به شما امکان می‌دهد از آن به عنوان تهویه هوا، تهویه مطبوع، رطوبت گیر و خنک کننده، پنکه استفاده کنید، با خرید کولر گازی جنرال می‌توانید هر اتاقی را در خانه، اداره، یا مغازه، کف خود در تمام طول سال خنک یا تمیز کنید.

به لطف فناوری No, Drip، آب از تهویه مطبوع شخصی، تهویه مطبوع به کف نمی‌چکد. در عوض، از آب متراکم شده برای خنک کردن سیم پیچ های داخلی استفاده می‌شود که به دستگاه اجازه می‌دهد حتی کارآمدتر کار کند. با خودکار هوشمند، چرخش، حالت، هوای خنک به طور یکنواخت در سراسر اتاق ارائه می‌شود. با گردش موثرتر هوای خنک در سراسر اتاق، اتاق در هر گوشه به طور یکنواخت خنک می‌شود.

3- کولر گازی گری

کولر گازی قابل حمل گری

Gree Electric Appliances بزرگترین تولید کننده کولر گازی در جهان است. کولر گازی گری دارای امتیاز ASHRAE 10000 BTU (استاندارد 6000 BTU SACC) است. از جدیدترین کمپرسورها استفاده می‌کند و خنک کننده سریع و کارآمد را برای فضاهای تا 250 فوت مربع فراهم می‌کند.

Gree دارای 3 عملکرد است: خنک، خشک و فقط فن. ظرفیت رطوبت زدایی 68.4 Pint/D است و دارای 3 سرعت فن، حالت خودکار و خواب است که محیطی خنک و راحت را برای شما ایجاد می‌کند.

  • یخ زدایی داخلی: با روشن بودن عملکرد XFAN، هنگامی که تهویه مطبوع خاموش است، فن داخلی همچنان برای مدتی با سرعت پایین کار می‌کند تا آب باقیمانده در کانال های هوا خشک شود.
  • نصب آسان: با قرقره های 360 درجه، می‌توانید آن را به هر جایی که می‌خواهید حرکت دهید. بدون واحد خارجی، می‌توان آن را در هر پنجره باز کننده افقی یا عمودی نصب کرد. شیلنگ اگزوز و کیت پنجره همراه است، هیچ ابزار اضافی برای مونتاژ مورد نیاز نیست.
  • فناوری خود تبخیر شونده: واحدهای AC قابل حمل Gree دارای فناوری خود تبخیر شونده هستند، بنابراین هنگام استفاده از عملکرد خنک کننده معمولی نیازی به تخلیه دستی آب ندارید، که استفاده از آنها را آسان می‌کند و اتاق ها را تمیز و بهداشتی نگه می‌دارد.

علاوه بر این، می‌توانید از میعانات برای بهبود کارایی مجدد استفاده کنید. هنگام استفاده از عملکرد رطوبت زدایی، می‌توانید شلنگ را برای تخلیه مداوم وصل کنید.

4- سامسونگ

کولر گازی قابل حمل سامسونگ

کنترل آب و هوا از طریق تلفن هوشمند شما، تهویه مطبوع، رطوبت گیر و فن همه کاره با قابلیت Wi-Fi به شما کمک می‌کند تا با کنترل راحت از هر دستگاه اندروید یا اپل، با خرید کولر گازی سامسونگ به نهایت راحتی در محیط داخلی برسید.

خنک کننده، خشک کردن و گردش هوا قوی مناسب برای اتاق های تا 250 فوت مربع از جمله اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، دفتر، RV یا آپارتمان استودیو. تنظیمات همه کاره به شما امکان خنک کردن، رطوبت زدایی و گردش هوا را می‌دهد.

طراحی قابل حمل، مناسب سفر، سبک و جمع و جور با چرخ های همه جهته، دستگیره های داخلی و گزینه های زهکشی دستی و پیوسته است.

صفحه نمایش ال سی دی آسان خوان و کنترل از راه دور. هنگامی که از Wi-Fi استفاده نمی‌کنید، دستگاه دارای عملکرد ساده با پنل کنترل دیجیتال داخلی و کنترل از راه دور است.

انرژی کارآمد و فوق العاده ایمن با مصرف انرژی کمتر و ویژگی‌های ایمنی پیشرفته.

5- کولر گازی هایسنس

کولر گازی قابل حمل Hisense AP1022TW1GD برای اتاق های بزرگ (550 فوت مربع یا کمتر) مناسب است و 10000 BTU قدرت خنک کننده ارائه می‌دهد. این سه حالت – خنک کننده، فن یا رطوبت گیر – فراهم می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمان راحتی را که می‌خواهید انتخاب کنید.

طراحی راحت بدون تخلیه به این معنی است که هرگز نیازی به نگرانی در مورد حذف رطوبت متراکم کولر گازی هایسنس ندارید و فناوری اینورتر فوق العاده کارآمد و فوق العاده بی صدا است. برنامه هوشمند ConnectLife و کنترل از راه دور شامل عملکرد آسان در نوک انگشتان شما است.

6- بکو

کولر گازی بکو متحرک 3400 W – 12000 BTU/h با قابلیت ها و مشخصات زیر:

  • رده انرژی A
  • حداکثر سطح صدا: 64 dB(A)
  • جریان هوا: 350 m3/h
  • عملکرد رطوبت گیر: 1 لیتر در ساعت
  • قابل برنامه ریزی در 24 ساعت
  • نمایش LED های سفید با نمایشگر دمای محیط
  • کنترل از راه دور

7- کولر گازی یونیوا

ظرفیت: 48000 BTU

توان فعلی: 4440 (w)

نوع کمپرسور: روتاری

نام تجاری کمپرسور: GMCC

نوع مبرد: R410A

جریان هوای داخلی: 2300 (m3/h)

نویز سطح صدا: 52.2 دسی بل (A)


یک مشکل متداول در فصول سرد: چرا کولر گازی گرم نمی کند؟


جمع بندی

کولر گازی های قابل حمل انواع و اقسام مختلف و ویژگی های متفاوتی دارند. در صورتی که قصد خرید کولر گازی از بانه دارید اما نمی‌دانید چه نوعی را تهیه کنید، سایت بانه یاب در خدمت شماست. کافی است با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند. در صورتی که قصد تهیه داشته باشید، می‌توانید بهترین قیمت به همراه بالاترین کیفیت را از ما بخواهبد.