بهترین مدل های یخچال فریزرهای سامسونگ
بهترین مدل های یخچال فریزرهای سامسونگ

بهترین مدل یخچال سامسونگ یکی از عبارت‌های بسیار پر جستجو در تمامی سایت‌های عرضه لوازم خانگی است. به دلیل اهمیت قصد داریم برای بررسی این موضوع بهترین مدل یخچال سامسونگ در واقع ۸ نوع از بهترین یخچال‌های سامسونگ را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم می‌خواهید با این ۸ یخچال آشنا شوید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

معرفی 8 مدل برتر یخچال فریزرهای سامسونگ

8 مدل برتر یخچال فریزرهای سامسونگ

در این مطلب سعی می‌کنیم که به صورت کاملا منصفانه و بدون هیچ اغراق و اغماضی ۸ نوع از بهترین یخچال‌ های سامسونگ را با هم بررسی کنیم. ادر این مطلب تمام نقاط قوت و ضعف این یخچال‌ها را با هم بررسی کرده تا اگر شما قصد خرید یخچال سامسونگ را دارید با مطالعه این مطلب بتوانبد بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

1- یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل جی ۲۶

یخچال‌های ساید بای ساید از پرطرفدارترین یخچال‌ها هستند. این مدل یخچال فریزر سامسونگ دارای یک طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد است. این یخچال دارای دو در یک در برای یخچال و یک در برای فریزر می‌باشد. در مورد مشخصات یخچال باید گفت که وزن آن در حدود صد و یک کیلوگرم است و گنجایش یخچال برابر با ۴۱۴ لیتر همراه با گنجایش ۲۲۳ لیتری فریزر است.

این یخچال دارای چهار طبقه و بدون برفک، دارای یخساز اتوماتیک و آبسردکن می‌باشد. برای تولید یخ به آب سرد حتماً باید به شیر آب شهری متصل باشد. گنجایش آن ۲۷ فوت و دارای کمپرسور اینورتر خطی نیز می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های یخچال می‌توان به داشتن محفظه بار و سیستم هوشمند تنظیم رطوبت و دما اشاره کرد.

نقاط قوت

در بخش بالاتر در مورد ویژگی‌ها و مزایای این نوع یخچال فریزر صحبت کردیم اما در مورد مهمترین مزایای این یخچال می‌توان به سیستم خنک کننده دوگانه و داشتن فضای خالی بیشتر نسبت به سایر یخچال‌فریزر های مشابه اشاره کرد.

نقاط ضعف

این مدل یخچال سامسونگ یکی از یخچال فریزرهای محبوب و پرطرفدار است. معایب زیادی برای این یخچال فریزر نمی‌توان در نظر گرفت. اما مهمترین ایراد این یخچال رده B بودن مصرف انرژی آن است که این موضوع باعث می‌شود مصرف انرژی این یخچال به نسبت سایر یخچال فریزر مشابه بالاتر باشد.

2- یخچال فریزر بالا سامسونگ مدل RT77BAEW

این یخچال فریزر یکی دیگر از یخچال فریزرهای بسیار باکیفیت شرکت سامسونگ است که فریزر آن در قسمت بالایی یخچال تعبیه شده است. اگر شما فردی هستید که نیاز به فریزر بزرگ دارید این مدل یخچال فریزر نمی‌تواند برای شما مناسب باشد.

وزن این یخچال فریزر در حدود ۱۰۵ کیلوگرم است. گنجایش یخچال ۳۹۹ لیتر و گنجایش فریزر ۱۵۳ لیتر است. این یخچال فریزر ۲۵ فوتی می‌تواند نیازهای اولیه در مورد یخچال فریزر را پاسخگو باشد. در ادامه نقاط قوت و ضعف این یخچال فریزر رو باهم بررسی می‌کنیم.

نقاط قوت

از مهمترین نقاط قوت این یخچال فریزر می‌توان به یخساز خودکار، باز شدن درب یخچال فریزر به صورت خودکار، داشتن سیستم وای فای و کنترل از راه دور و همچنین سیستم هوشمند SmartThinQ اشاره کرد.

نقاط ضعف

به صورت کلی این یخچال فریزر باکیفیت و مناسب است اما دارای بعضی نقاط ضعف نیز می‌باشد. از نقاط ضعف این یخچال فریزر می‌توان به ظرفیت و گنجایش کم و کوچک فریزر آن اشاره کرد. همچنین نداشتن یخساز نیمه اتوماتیک یکی دیگر از نقاط ضعف و معایب این نوع یخچال فریزر است.

3- یخچال فریزر درب فرانسوی مدل FRENCH4

یخچال فریزر درب فرانسوی سامسونگ مدل FRENCH4

یکی دیگر از یخچال‌فریزرهای بسیار پرطرفدار و یسیار زیبا و جذاب شرکت سامسونگ یخچال فریزر یخچال فریزر درب فرانسوی مدل FRENCH4 است. وجود درهای جذاب این یخچال فریزر باعث شده که به آن یخچال فریزر درب فرانسوی بگویند. ظاهر بصری یخجال فریزر به شکلی زیبا است که بسیاری از افراد فقط از روی ظاهر اقدام به خرید این یخچال فریزر می‌کنند.

در مورد ویژگی‌های این یخچال فریزر باید به وزن ۱۵۰ کیلوگرمی آن و رتبه انرژی A اشاره کرد. این یخچال فریزر ۳۰ فوتی دارای فیلتر بوگیر و آب است و برای تولید یخ و آب سرد باید حتما به شیر آب شهری متصل باشد.

نقاط قوت

از نقاط قوت این یخچال فریزر می‌توان به داشتن ظاهر زیبا و منتظر به فرد و صرفه جویی در مصرف انرژی، طراحی قفسه‌ها و درب‌های کاملا اصولی به شکلی که می‌توان در کمترین زمان ممکن به تمامی نقاط یخچال فریزر دسترسی داشت اشاره کرد. گنجایش زیاد یخچال نیز باعث شده که بسیاری از افراد این یخچال فریزر را برای خود انتخاب کنند.

نقاط ضعف

اما در مورد نقاط ضعف این یخچال فریزر می‌توان گفت که این یخچال فریزر محفظه بار و صفحه نمایش ندارد. سیستم سرد کننده سریع و سیستم انجماد سریع هم ندارد. اگر قفل کودک برای شما اهمیت دارد باید بگویم که این یخچال فریزر دارای قفل کودک نیز نمی‌باشد.


⇐ حتما بخوانید: نکاتی که قبل از خرید یخچال فریزرها باید بخوانید!


4- یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل ROSSO2

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل ROSSO2

این یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ نیز دارای یک ظاهر زیبا و مورد پسند اکثریت افراد است. امکانات بسیار زیاد این یخچال فریزر باعث شده که آن را در رده یخچال فریزرهای محبوب سامسونگ قرار بدهند.

این یخچال فریزر دارای رتبه انرژی A ++ است. گنجایش آن ۳۱ فوت است. تعداد طبقات یخچال ۵ و تعداد طبقات فریزر در این یخچال چهار عدد است. میزان صدا در این یخچال فریزر سامسونگ ۴۰ دسی بل و دارای فیلتر بوگیر و آب می‌باشد.

نقاط قوت

از نقاط قوت این یخچال فریزر می‌توان به سیستم خنک کننده دوگانه، کمپرسور اینورتر خطی، تولید صدای بسیار کم و تصفیه آب با فیلتراسیون ۳ مرحله‌ای اشاره کرد.

نقاط ضعف

نقاط ضعف این یخچال فریزر مربوط می‌شود به نداشتن صفحه نمایش و یخساز نیمه اتوماتیک. از دیگر معایب یخچال فریزر می‌توان به عدم داشتن سیستم سرد کننده و انجماد سریع و همچنین نداشتن قفل کودک اشاره کرد.

5- یخچال فریزر دوقلو سامسونگ مدل RR20SW-RZ20SW

یخچال فریزر دوقلو سامسونگ مدل RR20SW-RZ20SW

یخچال فریزر دوقلو سامسونگ نیز یکی دیگر از یخچال‌فریزرهای بسیار محبوب شرکت سامسونگ است و مناسب افرادی است که برای یخچال فریزر نیاز به فضای زیادی دارند. در واقع با استفاده از این یخچال فریزر دوقلو می‌توان نیازهای یک خانواده پرجمعیت را نیز پاسخ داد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این یخچال فریزر داشتن طبقات کوچک بر روی درب فریزر است که می‌توان آسان‌تر و راحت‌تر به مواد غذایی خاصی دسترسی داشت.


⇐ تفاوتشان در چیست: فرق میان یخچال دوقلو و ساید بای ساید


نقاط قوت

از نقاط قوت این یخچال فریزر دوقلو می‌توان به گنجایش ۴۰ فوتی و و برچسب انرژی A+ اشاره کرد . از دیگر مزایا و نقاط قوت این یخچال فریزر می‌توان به میزان صدای کم، گنجایش زیاد، دسترسی راحت به طبقه‌های یخچال فریزر و داشتن آب سرد کن و یخساز نیمه اتوماتیک اشاره کرد.

نقاط ضعف

اما در مورد نقاط ضعف این یخچال فریزر می‌توان عدم داشتن صفحه نمایش و یخساز اتوماتیک را نام برد. از دیگر نقاط ضعف این یخچال فریزر عدم داشتن سیستم سرد کننده و سیستم انجماد سریع است. همچنین یخچال فریزر قفل کودک ندارد.

6- یخچال فریزر دوقلو سامسونگ مدل RR20PN-RZ20PN

این مدل یخچال فریزر دوقلو نیز یکی از یخچال فریزرهای بسیار محبوب برند سامسونگ است که به دلیل داشتن گنجایش بسیار زیاد برای افرادی که نیاز به فضای بسیار زیادی در یخچال فریزر دارند مناسب است. یخچال فریزرهای دوقلو را می‌توان در بخش‌هایی از اشپزخانه به دور از هم نیز استفاده کرد و لزومی به استفاده از آن‌ها در کنار هم وجود ندارد.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این یخچال فریزر دوقلو داشتن نمایشگر و پنل کنترلی بر روی درب یخچال است که اگر منبع داخلی آن پر باشد بدون باز کردن در یخچال می‌توان به آب خنک یخچال دسترسی داشت.

نقاط قوت

در مورد نقاط قوت این یخچال فریزر می‌توان به گنجایش بسیار زیاد یخچال، داشتن یخساز نیمه اتوماتیک و صدای کم و مصرف انرژی بهینه اشاره کرد.

نقاط ضعف

اما در مورد نقاط ضعف این یخچال فریزر می‌توان به نداشتن یخساز اتوماتیک، نداشتن محفظه بار و سیستم سرد کننده و انجماد سریع اشاره کرد. همچنین این یخچال فریزر قفل کودک ندارد.

7- یخچال فریزر ساید بای ساید مدل polaris

این یخچال فریزر که در دسته یخچال‌های ساید بای ساید شرکت سامسونگ است دارای ظاهری زیبا و بسیار جذاب می‌باشد. گنجایش کلی این یخچال فریزر ۳۰ فوت است و اندازه آن به شکلی است که می‌تواند حتی برای افراد زیاد هم پاسخگو باشد.

نقاط قوت

از جمله ویژگی‌ها و نقاط مثبت این یخچال فریزر می‌توان به رتبه انرژی A، داشتن یخساز اتوماتیک، محفظه بار و میزان صدای کم اشاره کرد. به صورت کلی این یخچال فریزر دارای فیلتر بوگیر و آب همراه با پنج طبقه یخچال و پنج طبقه فریزر است.

نقاط ضعف

با وجودی که این یخچال فریزر یکی از یخچال فریزرهای بسیار با کیفیت و پرطرفدار شرکت سامسونگ است در واقع نقاط ضعف و معایب زیادی برای این یخچال فریزر نمی‌توان در نظر گرفت. تنها ایراد این یخچال فریزر نداشتن سیستم سرد کننده و انجماد سریع و نداشتن قفل کودک است.

8- یخچال فریزر بالا سامسونگ مدل RT40

این یخچال فریزر به دلیل داشتن گنجایش کم برای افراد کم جمعیت مناسب است. در این یخچال فریزر، فریزر در قسمت بالایی و یخچال در قسمت پایینی قرار دارد گنجایش کل این یخچال فریزر ۱۵ فوت است.

نقاط قوت

همانطور که می‌دانید شرکت سامسونگ و دیگر شرکت‌های تولید کننده یخچال فریزر سعی می‌کنند تا یخچال فریزری با ابعاد و گنجایش‌های مختلف تولید کنند تا بتوانند نیازهای همه افراد و خانواده‌ها را پاسخگو باشند. این یخچال فریزر برای خانواده‌های کم جمعیت طراحی و تولید شده است به همین دلیل دارای فریزر کوچک و یخچال با گنجایش کم است.

یکی از نقاط قوت و مزیت‌های این یخچال فریزر کم جا بودن و مناسب بودن برای آشپزخانه‌های کوچک است. همچنین گنجایش کوچک و کم بودن ویژگی‌ها و مزایای آن، قیمت ارزانتر یخچال فریزر نسبت به دیگر یخچال فریزرهای شرکت سامسونگ را به همراه دارد. برچسب انرژیA+ یکی دیگر از نقاط قوت این یخچال فریزر است.

نقاط ضعف

از مهمترین نقاط ضعف این یخچال فریزر می‌توان به کوچک بودن فریزر و گنجایش کلی یخچال اشاره کرد. از دیگر نقاط ضعف یخچال فریزر نداشتن آبسردکن و یخساز و نداشتن سیستم سرد کننده و انجماد سریع است.

از کجا بخریم؟

در این مطلب تلاش کردیم تا یخچال فریزرهای با کیفیت سامسونگ در مدل و ویژگی‌های مختلف را با هم بررسی کنیم. برای خرید هر نوع یخچال فریزری بهتر است که در ابتدا نیازهای خود را بشناسید. قاعدتاً یخچال فریزر مناسب افراد یک خانواده پنج نفره با یخچال فریزر مناسب یک خانواده دو نفره با هم متفاوت است. بهتر است که در خرید یخچال فریزر ابتدا میزان نیاز به یخچال فریزر را مشخص کنید.

از دیگر ویژگی‌هایی که برای خرید یخچال فریزر باید به آن توجه کنید فضای آشپزخانه و بودجه‌ای که برای یخچال فریزر در نظر گرفته‌اید، است. شرکت سامسونگ تلاش می‌کند که تا با تولید یخچال فریزرهای مختلف از ارزان‌ترین تا گران‌ترین قیمت، همه طرفداران خود را راضی نگه دارد. یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم برای خرید یخچال فریزر فروشگاه یا سایت عرضه کننده آن است. قاعدتاً نمی‌توان بعضی از لوازم برقی حساس مثل یخچال فریزر را از هر فروشگاهی یا از هر سایتی خریداری کرد.

بهتر است که این خرید را از مجموعه‌ها و سایت‌های باسابقه که تمامی مشخصات و ویژگی‌های یخچال فریزر را برای شما از ابتدا مشخص می‌کنند خریداری کنید. سایت بانه یاب یکی از سایت‌های بسیار باسابقه و با تجربه در حوزه فروش انواع لوازم الکترونیکی به خصوص خرید یخچال از بانه است. اگر برای خرید هر یخچال فریزر نیاز به مشاوره دارید کافی است که درخواست خودتان را در سایت بانه یاب به ثبت برسانید تا در اولین فرصت به آن پاسخ داده شود.

جمع بندی

به صورت کلی خرید یخچال فریزر یک خرید بسیار مهم و اساسی برای هر خانواده‌ای است. خرید یخچال فریزر به دلایل مختلفی حساسیت‌های بسیار زیادی دارد. مثلاً اگر در خرید یخچال فریزر اشتباه کنید به این راحتی نمی‌توانید آن را تعویض کرده و یا جایگزین کنید.

به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود در ابتدا و در زمان خرید یخچال فریزر در مورد آن بسیار تحقیق و جستجو کنید و مشخصات و اطلاعات را از افراد کارشناس و متخصص بپرسید. برای راحتی کار بهتر است که این خرید را با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی از شرکت‌ها و مجموعه‌ها و سایت‌های معتبر و با سابقه انجام دهید. سایت بانه یاب یکی از این سایت‌های با تجربه و باسابقه است.

 

↵ مطالب مرتبط

بهترین مدل های یخچال ال جی