بهترین مدل یخچال بوش
بهترین مدل های یخچال فریزرهای بوش Bosch

خرید یخچال یکی از مهمترین ضروریات هر منزلی به شمار می آید. به ویژه برای جهیزیه که مردم ترجیح می دهند از برندهای معروف مثل یخچال بوش خرید کنند. برخی نیز به قیمت اهمیتی نمی دهند و می خواهند بهترین مدل یخچال بوش را بشناسند و آن را خریداری کنند.

در این مطلب سعی داریم بهترین مدل یخچال بوش را برای شما به بیان نقاط ضعف و قوت آن معرفی کنیم. همچنین بهترین یخچال های برخی از برندهای معروف را نیز در مقاله های دیگری معرفی کرده ایم.


بهترین مدل های یخچال سامسونگ

بهترین مدل های یخچال ال جی


 

معرفی 8 مدل برتر یخچال فریزرهای بوش

8 مدل برتر یخچال فریزرهای بوش

بهترین مدل یخچال بوش با توجه به نیاز هر فردی می تواند متفاوت باشد. به طور مثال برخی یخچال دوقلو را بهترین نوع می دانند. جادار بودن و نیز امکان تفکیک مواد غذایی خوراکی فریزری از مواد یخچالی برای آن ها در حجم زیاد اولویت زیادی دارد. برخی نیز نیازشان در حد یخچال هتلی رفع می شود. از همین رو سعی داریم در ادامه بهترین مدل یخچال بوش با ذکر ویژگی های آن را بیان کنیم تا انتخاب برای شما راحت تر شود.

1- یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید یکی از پر طرفدارترین انتخاب ها از نظر شکل ظاهری و نیز فضای آن برای مصرف کنندگان است. طراحی زیبای این یخچال در برخی از مدل ها بسیار زیبا و جذاب است. سال ها است که بسیاری از مشتریان ایرانی این مدل را به انواع دیگر ترجیح می دهند و طرفدار آن هستند.

نقاط قوت

این یخچال های بوش دارای نقاط قوتی است که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره می شود: نداشتن برفک، امکان منجمد شدن سریع مواد غذایی، دارای سیستم خنک کننده، دارای هوم بار

نقاط ضعف

قیمت بالای این یخچال اگرچه برای برخی مصرف کنندگان نقطه ضعف به شمار می آید، اما در صورتی که توان پرداخت هزینه آن را داشته باشید یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

2- یخچال دوقلو

یخچال دوقلو Bosch

این مدل یخچال نیز در زمره بهترین مدل یخچال بوش به شمار می آید. حجم بالای آن به ویژه برای خانوارهای پرجمعیت یک مزیت اساسی محسوب می شود. این یخچال در ابعاد 36 فوت در بازار وجود دارد که به راحتی می توانید حجم زیادی از مواد غذایی را به صورت تفکیک شده در هر یخچال بسته بندی و قرار دهید.

نقاط قوت

یخچال های دو قلو در برند بوش دارای مزیت های زیر هستند:

  • ظرفیت و حجم بالای نگهداری غذا
  • بدون برفک
  • دارای سیستم چندگانه جریان هوا
  • امکان کنترل دما

نقاط ضعف

هزینه و نیز اشغال فضای زیاد از نقاط ضعف این نوع یخچال به شمار می آید.


اگر نمی دانید: تفاوت یخچال دو قلو با یخچال ساید بای ساید


3- یخچال فریزر بالا پایین

این مدل یخچال را به وفور می توان در برندهای دیگر یافت. یکی از مدل های قدیمی به شمار می آید و طرفداران زیادی نیز دارد. فضای کمتری اشغال می کند و البته طبیعتا فضای کمتری نیز دارد. بسیاری از مشتریان این طرح را می پسندند.

قیمت مناسب آن هم یکی از دلایل مهم در اقبال زیاد به این مدل از یخچال فریزرهای بوش است. اگر بخواهیم یکی از مدل های پرطرفدار، جادار با قیمت مناسب را انتخاب کنیم قطعا این مدل بهترین مدل یخچال بوش  است.

نقاط قوت

از مهمترین نقاط قوت یخچال فریزر بالا پایین بوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب
  • طراحی خوب
  • سیستم سرمایش سریع
  • بدون برفک
  • دارای سیستم هوای چندگانه

نقاط ضعف

ظاهر بدون تنوع و معمولی، مونتاژ ترکیه و نیز ارتفاع زیاد آن ممکن از است در زمره نقاط ضعف آن باشد. البته این موضوع در مقایسه با مدل های پیشرفته تر است، اما در مقایسه از برندهای رقیب قطعا این یخچال فریزر پیشتاز است.

4- یخچال فریزر توکار

یخچال فریزر توکار بوش

یکی از انواع پر طرفدار یخچال فریزرهای بوش، می توان به انواع توکار آن اشاره کرد که در زمره بهترین مدل یخچال بوش به شمار می آید.

نقاط قوت

قابل تغییر بودن لولاهای یخچال، داشتن سیستم بدون برفک، انجماد سریع، قفل کودک و میزان مصرف انرژی کم از مهمترین مزیت های این نوع یخچال ها به شمار می آید.

نقاط ضعف

قیمت بسیار بالای آن از نقاط ضعف آن به شمار می آید.

5- نسل جدید یخچال بوش با جدیدترین فناوری

یکی از مواردی که در یخچال فریزرهای جدید بوش با بهره گیری از فناوری های جدید دارای قابلیت های ویژه ای است که در برخی از مدل های بوش مثل KAD80A404 مشاهده کرد. حفظ و نگهداری مواد غذایی در یخچال بدون تغییر رنگ و بو به مدت طولانی یکی از این موارد است.

نقاط قوت

داشتن سیستم خنک کننده، بدون برفک بودن آن، وجود سیستم انجماد سریع و نیز امکان سرمایش سریع از مهمترین نقاط قوتی است که می توان برای این نوع یخچال برشمرد.

نقاط ضعف

قطعا داشتن سیستم فناوری های جدید به بالا رفتن کیفیت و به کاربردن قطعات هوشمند می انجامد. و در نهایت این موضوع بر قیمت نهایی محصول در بازار تاثیر مستقیم می گذارد.

6- ساید بای ساید نسل جدید با فناوری روز

علاوه بر یخچال فریزر معمولی با فناوری های جدید یخچال های ساید بای ساید نیز دارای فناوری های نوینی هستند که برند بوش برای مشتریان خود در نظر گرفته است. یکی از این موارد انجام تنظیمات یخچال با گوشی تلفن همراه است. این دسترسی در شرایطی که فرد مدتها در منزل حضور ندارد برای حفظ و نگهداری مواد غذایی داخل یخچال بسیار اهمیت دارد.

از دیگر مزیت های این یخچال امکان تصفیه آب شهری است. یعنی می توان مخزن آب یخچال را به راحتی با نصب به سیستم آب شهری پر کرد و بدون نگرانی از وجود املاح آب، سیستم داخل یخچال آن را تصفیه و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

نقاط قوت

از مهمترین مزیت های این یخچال های بوش می توان موارد زیر را برشمرد:

  • امکان تنظیمات از راه دور یخچال با گوشی
  • بدون برفک بودن یخچال
  • قابلیت اتصال به آب شهری و تصفیه آب
  • کنترل هوشمند دما
  • دارای سیستم یخ ریز

نقاط ضعف

این یخچال نیز مانند سایر یخچال های نسل جدید به دلیل داشتن فناوری های نوین قطعا از قیمت بالایی برخوردار است.

7- یخچال هتلی بوش

این یخچال در واقع همان یخچال های هتلی است. به این یخچال ها یک نفره هم گفته می شود چرا که فضای بسیار محدودی برای نگهداری مواد غذایی دارد.

نقاط قوت

میزان مصرف انرژی A++  یکی از مهمترین نقاط قوت این یخچال به شمار می آید که می توان از آن به شکل توکار یا زیر کابینت استفاده کرد.  سیستم خنک کننده، اکمان یخ زدایی مواد غذایی در یخچال، دارای طبقه مجزا برای نگهداری بطری از مهمترین ویژگی های مثبت آن به شمار می آید.

نقاط ضعف

تنها ایرادی که برخی کاربران درباره آن بیان می کنند داشتن صدای زیاد در مقایسه با سایر مدل ها و نیز ابعاد این یخچال است.

8- یخچال فریزرهای معمولی بوش

این یخچال ها دارای فریزری کوچک تر از یخچال در طبقه بالا و به صورت دو در است. دارای فضای مناسب برای زوجین جوان و خانواده های کم جمعیت است. در بسیاری از خانه ها ابعاد استانداردی در زمان ساخت کابینت ها برای آن در نظر گرفته می شود. از همین رو از نظر اشغال فضا فضایی مناسبی را اشغال می کند.

پیشنهاد می کنم قبل از اقدام برای خرید یخچال فریزر ها مقاله “10 نکته مهم قبل از خرید یخچال فریزر” را بخوانید.

نقاط قوت

بدون برفک با سیستم حفاظت ضد باکتری، کنترل هوشمند تنظیم دما، داشتن طبقات شیشه ای و مصرف انرژی بسیار پایین از مهمترین مزیت های این یخچال فریزرها است.

نقاط ضعف

تنها نقطه ضعفی که می توان برای این مدل یخچال برشمرد به فضای محدود فریزر آن می توان اشاره کرد که لازم است مصرف کننده را کمی به سختی می اندازد. اما برای خانواده های کم جمعیت دو تا سه نفره انتخاب مناسبی است.

از کجا بخریم؟

از کجا یخچال بخریم؟

از آنجا که امروزه انواع تقلبی و چینی برندهای معروف مثل BOSCH در بازار زیاد است از همین رو برای خرید این برند گران قیمت به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

در صورتی که قصد خرید اینترنتی یخچال فریزرهای این برند را دارید فروشگاه بانه یاب یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین کشور در زمینه فروش لوازم خانگی با تضمین اصالت کالا و امکان پرداخت در محل است. شما می توانید با مراجعه به سایت بانه یاب انواع مدل های یخچال های بوش را بررسی و اقدام به ثبت سفارش کنید.

جمع بندی

برای انواع خرید یخچال بوش از بانه باید کیفیت، میزان مصرف انرژی، اصالت کالا، ضمانت خدمات پس از فروش و قیمت مناسب را مدنظر قرار دهید تا در نهایت بهترین خرید را با مناسب ترین قیمت داشته باشید.