بهترین تلویزیون سونی در سال 2023
بهترین تلویزیون سونی در سال 2023

خرید تلویزیون برای بسیاری از خانواده های ایرانی یک دغدغه هم است. گرانی و تورم از یک سو و وجود برندهای مختلف داخلی و خارجی مثل تلویزیون ال جی از دیگر سو انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. برند سونی در این میان یکی از برندهای محبوب است. از همین رو انتخاب بهترین تلویزیون سونی به مراتب می تواند دایره انتخاب را کوچکتر و راحت کند. در این مطلب بهترین تلویزیون سونی را معرفی می کنیم.

راز جاودانگی تلویزیون های سونی چیست؟

راز جاودانگی تلویزیون های سونی چیست؟

تلویزیون سامسونگ، سونی، ال جی و بسیاری برندهای دیگر امروزه بازار لوازم صوتی و تصویری را پر کرده اند. اما آنچه امروزه مشتریان را جلب یک برند یا مدل خاص تلویزیون می کند منحصر به برند نیست. بلکه کیفیت تصویر و جذابیت ظاهری و پشتیبانی برنامه های هوشمند از مهمترین موارد در انتخاب یک تلویزیون است. برخی مشتریان تلویزیون هوشمند را انتخاب می کنند. این تلویزیون ها سیستم عامل اندروید را حمایت می کند از همین رو کاربرد آ برای مشتریان جذابیت دارد.


⇐ حتما بخوانید: تلویزیون اسمارت چیست؟


 از دیگر سو برخی شکل ظاهری و نوع خاصی از تلویزیون مثل تلویزیون منحنی را دوست دارند. در واقع می توان گفت انتخاب تلویزیون در کنار کیفیت تقریبا یک انتخاب سلیقه ای هم هست. با این وجود انتخاب  بهترین تلویزیون سونی یا هر برند دیگری نیازمند دقت و مشورت از اهل فن است.

تلویزیون های سونی سالیان سال است که در بازار لوازم صوتی و تصویری رقبای زیادی را کنار زده است و از اکثر برندهای شناخته شده پیشی گرفته است. اگر برای شما خرید تلویزیون سونی یک انتخاب قطعی است لازم است موارد زیر را مورد توجه قرار دهید. در واقع این موارد سبب جاودانگی این برند شده است:

1- کیفیت ساخت

یکی از مهمترین مواردی که تلویزیون های سونی را در ابعاد و  اندازه های مختلف مورد توجه قرار داده است متریال کاربردی در این دستگاه است. به طور مثال اگر بخواهید تلویزیون 50 اینچ سونی را خریداری کنید می توانید مدل های مختلف آن را در این سایز بررسی کنید بدون اینکه نگران کیفیت ساخت آن باشید.

2- کیفیت بالای تصویر

اگر دوست دارید یک سینمای خانگی در خانه داشته باشید انتخاب تلویزیون 85 اینچ سونی یک انتخاب مناسب است. کیفیت بالای تصویر در تلویزیون های سونی دیدن فیلم را به شکل حیرت انگیزی لذتبخش می کند. کیفیت رنگ ها در این تلویزیون ها در هیچ برند دیگری تجربه نمی کنید.

3- سازگار با کنسول بازی

برای بسیاری از افراد پشتیبانی تلویزیون با کنسول های پلی استیشن اهمیت زیادی دارد. شما می توانید از یک تلویزیون 32 اینچ در اتاق شخصی خود برای بازی استفاده کنید.


⇐ حتما بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون گیمینگ


4- پشتیبانی از اندروید

تلویزیون های سونی از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند. یعنی شما می توانید به راحتی با گوشی خود به تلویزیون متصل و برنامه های گوشی را اجرا کنید. کافی است اکانت جیمیل خود را روی این تلویزیون فعال کنید.  

در نظر داشته باشید که شما می توانید این تلویزیون ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. فروشگاه آنلاین بانه یاب یکی از فروشگاه های معتبر و باسابقه در کشور است که ضمن تضمین اصالت کالا انواع مختلفی از تلویزیون های سونی را برای فروش در اختیار مشتریان خود می گذارد.

تلویزیون ال ای دی 4K 49 اینچ، تلویزیون ال ای دی 4K 55 اینچ، تلویزیون ال ای دی 4K 65 اینچ، تلویزیون ال ای دی 4K 75 اینچ، تلویزیون ال ای دی 4K 85 اینچ و تلویزیون ال ای دی 4K 50  اینچ در اشکال و مدل های مختلف از جمله تلویزیون های عرضه شده در فروشگاه بانه یاب می باشد.

بهترین تلویزیون سونی امسال

بهترین تلویزیون سونی امسال

بهترین تلویزیون سونی به مدل هایی گفته می شود که بیشترین طرفدار را در میان مشتریان داشته است. فرقی نمی کند تلویزیون 40 اینچ باشد یا در ابعاد بزرگتر. مهم کیفیت و برنامه های جانبی است که این تلویزیون ها دارند.  در ادامه چند مدل از انواع  بهترین تلویزیون سونی را معرفی می کنیم.

تلویزیون 1: 8K مدل  Z9J

تلویزیون سونی 8K مدل  Z9J

این مدل تلویزیون نسل جدید سونی دارای سه پورت HDMI پشتیبانی می کند دارای صفحه بزرگ ضد انعکاس می باشد. ویژگی های منحصر به فرد این مدل از تلویزیون های سونی در ابعاد 75 و 85 اینچی نیز تولید و به بازار عرضه شده است.

تلویزیون 2: 4Kاولد

کیفیت بالای تصویر در این مدل از تلویزیون های سونی در کنار روشنایی عالی و عمق رنگ سیاه برتری ویژه ای در مقایسه با انواع مدل های مشابه در برندهای رقیب دارد. داشتن 4 پورت HDMI و پشتیبانی از کنسول های بازی این مدل از تلویزیون های سونی را بسیار پر طرفدار کرده است.

تلویزیون 3: A90J

اگر قصد خرید یک تلویزیون 75 اینچ سونی را دارید این مدل مناسب شما نیست. در صورتی که ویژگی های برتر این تلویزیون برای شما قابل توجه است می توانید آن را در سایزهای 55 و 65 خریداری کنید. البته در سال 83 اینچ نیز این برند اقدام به تولید تلویزیون کرده است. میکروفون بی سیم، مدیریت داخلی کابل ها و ریموت کنترل با نور پس زمینه از ویژگی های مختص این مدل تلویزیون می باشد.

تلویزیون 4: A80J

تلویزیون سونی A80J

داشتن چهار بلندگوی جانبی و دو بلندگوی اصلی کیفیت خاصی در کنار تصویر برای صوت این تلویزیون ایجاد کرده است. این مدل از برند سونی از سایزهای 55، 65 و 77 اینچ  پشتیبانی می کند. از همین رو می توانید در صورتی که خواهان تلویزیون 70 اینچ یا ابعاد نزدیک به این سایز هستید، این مدل برای شما مناسب است.

تلویزیون 5:  LED 4K مدل X95J

این تلویزیون ها دارای صدای دالبی و آکوستیک و کنترلی با نور پس زمینه است. اگر می خواهید تلویزیون 60 اینچ با ابعاد مختلف از این تلویزیون را با قیمت مناسب خریداری کنید، انتخاب این مدل، یکی از بهترین ها است.

تلویزیون 6:  X90J

یکی دیگر از مدل های پرطرفدار سونی این مدل است. قیمت این تلویزیون از سایر مدل های معرفی شده ارزانتر و در عوض در برخی ویژگی های نیز کمی کیفیت کمتری دارد. با این وجود این مدل از تلویزیون های سونی 4K  بوده و ارزان بودن آن به معنای داشتن ضعف نیست. بلکه در مقایسه با دیگر مدل های برتر کمی ضعیف تر در عین حال ارزان تر است.

جمع بندی

برند سونی اگرچه قدمت زیادی دارد اما تلویزیون های آن برای نخستین بار در سال 1971 رونمایی شد. از آن پس این برند تلاش کرد تا در کنار سایر برندهای جهانی بازار را از آن خود کند. این تلاش ها نیز نتیجه داد و امروزه بسیاری از مردم جهان تلویزیون های سونی را به عنوان یکی از گزینه های جدی خرید خود می دانند. مدل ال ای دی  تلویزیون های سونی نیز برای نخستین بار در سال 2007 به بازار عرضه شد. از آن پس همواره این برند تلاش کرده بهترین تلویزیون سونی را از نگاه مشتریان تولید کند.

استفاده از تکنولوژی های جدید و نیز به کار بردن خلاقیت از مهمترین مواردی است که شما می توانید در تمام نسل های تلویزیون های سونی مشاهده کنید. این برند تلاش کرده تا همواره در زمان رونمایی از محصولات جدید خود، یک سرو گردن از رقبا بالاتر باشد. از همین رو برند سونی امروزه یکی از محبوب ترین برندهای تلویزیون در جهان بوده و البته راز ماندگاری آن نیز همین توجه به نیاز و خواسته مشتریان است.

تلویزیون های سونی همواره توقعی از نظر کیفیت تصویر برای مشتریان ایجاد کرده که کمتر برند معروفی توانای رقابت با آن را دارند. در صورتی که شما یک بار از تلویزیون های سونی استفاده کرده باشید به خوبی می دانید که دیگر هیچ گزینه دیگری نمی تواند نظر شما را جلب کند. در صورت برنامه ریزی برای بررسی و خرید تلویزیون سونی از بانه می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه بانه یاب انواع مختلف تلویزیون های سونی را بررسی کنید.